Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)

ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΥΛΕΣ
  ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ 
(ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)



Σε δοξολογώ, μεγάλε Δημιουργέ 


Όταν βλέπω το άμυαλο πουλάκι να χτίζει τόσο μαστορκά την φωλιά του, με σχέδιο σοφού αρχιτέκτονα μηχανικού, σε Σένα, Μεγάλε Τεχνίτη, πάει ο νούς μου, που έβαλες μες στο κεφαλάκι του την «ασυνείδητη τούτη λογική, σοφή ενέργεια», το ένστικτο, και σε δοξολογώ χαρούμενος..



Όταν παρατηρώ την μέλισσα, που δεν.. σπούδασε Γεωμετρία, και όμως κατασκευάζει τις κυψέλες στο ποιο κατάλληλο για την δουλειά αυτή σχήμα, την δικά Σου σοφία βλέπω και εδώ, μέσα στην μέλισσα, για το καλό της, για το καλό μας, και Σε δοξολογώ με ευγνωμοσύνη..



Όταν ακούω τα κελαηδήματα των πουλιών, την δική Σου τέχνη και δύναμη θαυμάζω, να βάλεις μέσα στο μικροσκοπικό λαρύγγι τους, τις καλλίφωνες χορδές και να τα διδάξεις να τραβούν τόσο μαστορικά το δοξάρι τους σε αυτές, και με ευχαρίστηση βαθειά Σε δοξολογώ..



Όταν παρατηρώ το σχήμα, το χρώμα, τη δεξιότητα και την χάρη στην πλεύση των ψαριών, σε Σένα πάει ο νους μου, μεγάλε Ναυπηγέ, και έκπληκτος Σε δοξολογώ..



Όταν προσέχω το πέταγμα των πουλιών, το ανάλαφρο, το γρήγορο, το σε κάθε κατεύθυνση, με κάθε άνεση, και χάρη σε Σένα , Σοφέ Αεροναυπηγέ, πάει ο νους μου, που με τόση επιστήμη, τέχνη και χάρη τα έπλασες και τα φρόντισες, και Σε δοξολογώ θαυμαστικά..



Και όταν παρατηρώ τον Άνθρωπο, τη ζωντανή εικόνα μου, με όλα τα ψυχικά και σωματικά χαρίσματα του, στο πρωτότυπο του, σε Σένα ανεβαίνει ο νους μου και αναλογίζομαι:



«πόσο ωραίος, και δυνατός, και αγαθός, και σοφός είναι ο Κύριος ο Θεός μου! Και Σε δοξολογώ πάντοτε, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
»



(Γέρων Ιωσήφ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου